Direct toegang tot experts

Support

Wereldwijd 24/7 mission critical support en NOC services.

Wereldwijd mission critical support

De teamleden van Infradata zijn ervaren experts en leveren uitgebreide ondersteunende diensten. Zij zijn verantwoordelijk voor de volgende essentiële diensten die onze klanten van ons verwachten.

  • SLA's van wereldklasse voor dekkingstijden, reactie- en restauratietijden.
  • Toegang tot patch- en onderhoudsreleases van software.
  • 24x7 Hotline-ondersteuning, met directe toegang tot een ondersteuningsresource.
  • Toegang tot configuratiebeheer, capaciteitsbeheer, monitoring en rapportagetools.
  • Toegang tot de 24x7 ondersteuningsportal met een schat aan documentatie en kennisartikelen.

 Waarde toevoegende diensten

Het Infradata-team biedt aanpasbare diensten met toegevoegde waarde. Deze services kunnen worden aangepast aan de individuele situatie van elke klant en omvatten de volgende opties:

  • Op locatie of bij de ondersteuningsmedewerker ter plaatse
  • Lokale taalondersteuning
  • Aangewezen contactpersoon
  • Multi-leverancier stack-ondersteuning
  • Operationele en prestatie-gezondheidscontroles
  • Operationele trainingsklasse
  • Service Level Agreement (SLA)

Login voor Support Portal

Geregistreerde klanten met een Service Level Agreement en een login voor de portal kunnen hun cases online aanmaken en volgen.

URGENTE CASES

Cases met een classificatie 'prioriteit 1' of 'prioriteit 2' moeten telefonische worden aangemaakt. Daarvoor kun je ons 24 uur per dag en zeven dagen per week bellen op het onderstaande nummer.

+31 (0)71-7501526

Support Portal Login

Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan op de site ga je akkoord met ons gebruik van cookies. Lees meer