Direct Expert Access

BroadForward Support

Wereldwijde 24/7-ondersteuning en NOC-services

Wereldwijde missiekritieke ondersteuning voor BroadForward

Wij zijn doorgewinterde BroadForward-experts en bieden uitgebreide ondersteuningsdiensten. Ons team bestaat uit support engineers afkomstig van over de hele wereld. We hanteren een 'Follow the sun' ondersteuningsmodel. Dit betekent dat wij ervoor zorgen dat er overdag altijd technische expertise beschikbaar is voor onze klanten – waar ook ter wereld. In klanttevredenheidsonderzoeken scoren we consistent boven de 80%. Dit is het gevolg van ons high-touch ondersteuningsmodel en de enorme ervaring binnen het team.

Onze support engineers zijn verantwoordelijk voor de volgende key deliverables die onze klanten van ons verwachten.

  • De beste SLA's voor dekkingsuren en reactie- en hersteltijden.
  • De beschikking over patches en onderhoudsreleases van software.
  • 24/7 telefonische bereikbaarheid met rechtstreekse toegang tot een ondersteuningsmedewerker.
  • Hulpmiddelen voor configuratiebeheer, capaciteitsbeheer, monitoring en rapportage.
  • 24/7 toegang tot de Support Portal, waar een grote hoeveelheid documentatie en informatieve artikelen te vinden is.

Onze BroadForward support engineers staan voor je klaar

Infradata is een bekroonde partner van BroadForward met verschillende geavanceerde specialiteiten. Onder onze medewerkers bevinden zich dan ook meerdere engineers welke door BroadForward zijn gecertificeerd als technisch experts op het gebied van hun oplossingen. Dit betekent dat je kunt rekenen op de technische knowhow en praktische ervaring van Infradata bij het nauwgezet evalueren van de technische vereisten en het ontwerpen, implementeren en beheren van jouw BroadForward-oplossing.

Aanvullende services

De mensen van Infradata bieden diverse aanvullende maatwerkservices. Deze services kunnen geheel worden afgestemd op je specifieke omstandigheden en bestaan uit de volgende opties:

  • On Site of Near Site Support Engineer
  • Ondersteuning in de plaatselijke taal
  • Toegewezen contactpersoon
  • Ondersteuning voor multi-vendor stacks
  • Controles van operationele status en prestaties
  • Operationele trainingen
  • Service Level Agreement (SLA)

Support & Onderhoud

Ben je op zoek naar ondersteunings- en onderhoudsdiensten? Heb je hulp nodig met je IT-infrastructuur? Neem dan contact op met ons verkoopteam voor meer informatie.

Geregistreerde klanten met een Service Level Agreement en een login voor de portal kunnen hun cases online aanmaken en volgen.

Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan op de site ga je akkoord met ons gebruik van cookies. Lees meer