Direct Expert Access

Aruba Networks Support

Global 24/7 mission critical support en NOC services.

Global mission critical support voorAruba Networks

Wij zijn ervaren experts op Aruba Networks en bieden uitgebreide ondersteuningsdiensten. Ons team bestaat uit support engineers uit alle delen van de wereld. We hanteren een volg-de-zon-ondersteuningsmodel en zorgen ervoor dat technische expertise overdag ter wereld beschikbaar is bij daglicht. We scoren consequent boven de 80% op klanttevredenheid over de hele wereld, dankzij het high-touch ondersteuningsmodel en de schat aan ervaring in het ondersteuningsteam.

Onze support engineers zijn verantwoordelijk voor de volgende belangrijkste kernproducten die onze klanten van ons verwachten.

  • SLA's van wereldklasse voor dekkingstijden, reactie- en restauratietijden.
  • Toegang tot patch- en onderhoudsreleases van software.
  • 24x7 Hotline-ondersteuning, met directe toegang tot een ondersteuningsresource.
  • Toegang tot configuratiebeheer, capaciteitsbeheer, monitoring en rapportagetools.
  • Toegang tot de 24x7 ondersteuningsportal met een schat aan documentatie en kennisartikelen.

Onze Aruba Networks-experts staan voor je klaar

Infradata is een bekroonde Gold Partner van Arbor Networks met verschillende geavanceerde specialiteiten. Onder onze medewerkers bevinden zich dan ook meerdere engineers die door Aruba Networks zijn gecertificeerd als technisch experts op het gebied van hun oplossingen. Dit betekent dat je kunt rekenen op de technische knowhow en praktische ervaring van Infradata bij het nauwgezet evalueren van de technische vereisten en het ontwerpen, implementeren en beheren van jouw Aruba Networks-oplossing.

Value Added Services

Het Infradata-team biedt aanpasbare diensten met toegevoegde waarde. Deze services kunnen worden aangepast aan de individuele situatie van elke klant en omvatten de volgende opties:

  • Op locatie of bij de ondersteuningsmedewerker ter plaatse
  • Lokale taalondersteuning
  • Aangewezen contactpersoon
  • Multi-leverancier stack-ondersteuning
  • Operationele en prestatie-gezondheidscontroles
  • Operationele trainingsklasse
  • Service Level Agreement (SLA)
Pagina delen:
Ontvang het laatste nieuws en relevante updates rechtstreeks in je browser. (max. één bericht per week)

Support & Onderhoud

Ben je op zoek naar ondersteunings- en onderhoudsdiensten? Heb je hulp nodig met je IT-infrastructuur? Neem dan contact op met ons verkoopteam voor meer informatie.

Geregistreerde klanten met een Service Level Agreement en een login voor de portal kunnen hun cases online aanmaken en volgen.

Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan op de site ga je akkoord met ons gebruik van cookies. Lees meer