Direct Expert Access

Arista Networks Support

Global 24/7 mission critical support en NOC services.

Wereldwijde mission-critical support voor Arista Networks

Wij zijn doorgewinterde experts van Arista Networks en bieden uitgebreide ondersteuningsdiensten. Ons team bestaat uit ondersteuningsingenieurs uit alle delen van de wereld. We hanteren een volg-de-zon-ondersteuningsmodel en zorgen ervoor dat technische expertise overdag ter wereld beschikbaar is bij daglicht. We scoren consequent boven de 80% op klanttevredenheid over de hele wereld, dankzij het high-touch ondersteuningsmodel en de schat aan ervaring in het ondersteuningsteam.

Onze support engineers zijn verantwoordelijk voor de volgende belangrijkste kernproducten die onze klanten van ons verwachten.

  • SLA's van wereldklasse voor dekkingstijden, reactie- en restauratietijden.
  • Toegang tot patch- en onderhoudsreleases van software.
  • 24x7 Hotline-ondersteuning, met directe toegang tot een ondersteuningsresource.
  • Toegang tot configuratiebeheer, capaciteitsbeheer, monitoring en rapportagetools.
  • Toegang tot de 24x7 ondersteuningsportal met een schat aan documentatie en kennisartikelen.

Uw toegewijde Arista Networks ondersteunen technici

Infradata is een bekroonde Arista-partner met geavanceerde specialiteiten en het onderscheid van meerdere gecertificeerde technici op het personeel. Onze technici worden erkend doorArista als technische experts en voorvechters van Arista-oplossingen. Dat betekent dat u op Infradata kunt rekenen voor de technische knowhow en hands-on ervaring om uw bedrijfsvereisten nauwkeurig te beoordelen en een op Arista gebaseerde oplossing kunt ontwerpen, implementeren en beheren die aan uw behoeften voldoet.

Waarde toevoegende diensten

Het Infradata-team biedt aanpasbare diensten met toegevoegde waarde. Deze services kunnen worden aangepast aan de individuele situatie van elke klant en omvatten de volgende opties:

  • Op locatie of bij de ondersteuningsmedewerker ter plaatse
  • Lokale taalondersteuning
  • Aangewezen contactpersoon
  • Multi-leverancier stack-ondersteuning
  • Operationele en prestatie-gezondheidscontroles
  • Operationele trainingsklasse
  • Service Level Agreement (SLA)

Support & Onderhoud

Ben je op zoek naar ondersteunings- en onderhoudsdiensten? Heb je hulp nodig met je IT-infrastructuur? Neem dan contact op met ons verkoopteam voor meer informatie.

Geregistreerde klanten met een Service Level Agreement en een login voor de portal kunnen hun cases online aanmaken en volgen.

Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan op de site ga je akkoord met ons gebruik van cookies. Lees meer