Support & Onderhoud

Bedrijfskritische wereldwijde support services waar je op kan vertrouwen.

Altijd beschikbaar: 24x7 cruciale ondersteuning van ons global team.

Onze global support gaat verder dan het ondersteunen van onze klanten: het focust op risicoreductie, bedrijfscontinuïteit en waardecreatie. Wij werken vanaf het begin van de relatie samen met onze klanten om hun support- en service-ecosysteem te begrijpen, met de daarbij behorende prioriteiten, uitdagen en doelstellingen, om support-services te leveren over het hele spectrum van klantbehoeften.

Het team bestaat uit support engineers van over de hele wereld. We hebben een tijdzone-onafhankelijk support-model, zodat we waar ook ter wereld altijd overdag technische expertise kunnen leveren. We scoren wereldwijd consistent boven de 80% in klanttevredenheid, dankzij het high touch support-model, en de rijke ervaring van het support team.

Wereldwijd cruciale support- en onderhouds-services

De leden van het Infradata team zijn door de wol geverfde experts, die complete support aanbieden. Ze zijn verantwoordelijk voor de volgende kernproducten die onze klanten van ons verwachten.

  • SLA's van wereldklasse voor dekkingsuren, respons- en hersteltijden.
  • Toegang tot patch- en onderhoudsversies van software.
  • 24x7 hotline-support, met directe toegang tot een support-bron.
  • Toegang tot tools voor configuratiebeheer, capaciteitsbeheer, monitoring en rapportage.
  • Toegang tot het 24x7 Support Portal met een schat aan documentatie en knowledge base-artikelen.

Value Added Services

Het Infradata-team levert maatwerk services die waarde toevoegen. Deze services kunnen worden aangepast aan de individuele situatie van elke klant en omvatten de volgende opties:

  • Support engineer op locatie of dicht bij locatie
  • Support in landtaal
  • Eigen liaison
  • Stack support van meerdere leveranciers
  • Operationele en performance health checks
  • Operationele trainingsklas
  • Service Level Agreement (SLA)

Voorraadbeheer reserveonderdelen: logistiek netwerk om MTRS te minimaliseren.

Onze uitgebreide en ongeëvenaarde onderdelenvoorraad garandeert een minimale gemiddelde hersteltijd. Ons wereldwijde netwerk van satellietlocaties zorgt voor een snelle hardwarevervanging als zich een incident voordoet.

Contact met een expert

Spreek met een solutions expert of architect. Bel ons of laat een bericht achter. Ons team staat voor je klaar.

Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan op de site ga je akkoord met ons gebruik van cookies. Lees meer